2011. május 13., péntek

Utazásaimról szóló beszámolók katalógusa, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok!

Miután 2011 óta megy a blogom, kitöröltem az előzményeket, minek azzal foglalkozni. A lényeg: ABC sorrendbe szedtem az országokat, majd ha valaki bemegy az adott országba, akkor megtalálja azokat a helyeket, ahol már voltam (szintén ABC sorrendben). Három helyre tettem fel az adott beszámolót, mivel már előfordult, hogy egy hely megszűnt (pld: Itt voltam) és nem szerettem volna ha egy elkészített beszámoló teljesen eltűnik. Szerintem a Blogspotos beszámolókat kell megnézni, az az én stílusom, a többi csak egy adott stílust engedett. Mostanában elég sokat fényképezek és az adott helyhez ilyenkor felteszek egy fotóalbumot, mivel nagyon sok kép zavaró lenne egy beszámolóban. Ha valakit érdekel, akkor a fotóalbumban megnézheti. A katalógusokban mindig felteszek két képet a helyről, mivel nem biztos, hogy a hely neve alapján valaki tudja, hogy mi is az.
A beszámolók általában egy konkrét helyről szólnak, de készítettem átfogóbb beszámolókat is, ezeket az adott országnál elől helyeztem el.

Egy beszúrás: ha valaki több információt szeretne valamely helyről akkor ide írjon közvetlenül: szg25(kukac)inmail.sk. Sokkal gyorsabban tudok válaszolni, mivel minden nap nem tudom a több, mint 1000 bejegyzésemet megnézni, automatikus figyelmeztetést pedig nem mindig arra az email címre küld az oldal, amelyet rendszeresen azért elolvasok! 
Az oldalakat folyamatosan fejlesztem, amint van egy kis időm.

Új probléma: most meg az Ongo-val van baj, lehet hogy megszűnik, ismét kárba veszik kb. 1000 ottani komplett bejegyzésem és fotóalbumom. Ezért nem érdemes az Ongo megnyitásával próbálkozni. Ha végleg megszűnik, akkor törlöm azokat. Megtörtént. 

Jó kirándulást és keresgélést!

Egy újabb dolog jutott az eszembe: többen követnek engem, nekik akarok segíteni abban, hogy ne kelljen végig kutatni a nagyon sok bejegyzést, hogy mit is tettem fel újként. A legutolsó 5-10 (most kissé több) fog ide kerülni (új vagy jelentősen kiegészített korábbi bejegyzés). Csak a címét teszem fel, ami egyben link is, elég rákattintani. Remélem, ezzel meggyorsítom az újdonságok elérését!

Ezek voltak a legutóbbi túrák helyszínei:

Ausztria:

   (2023. 05):


     (2023. 09)


Németország (2023. 05.)


Szlovákia (2023 05, 06.)


                 (2024. 02.)

A katalógus országonként:

- Kazakhstan
- Lengyelország
- Liechtenstein
- Magyarország
- Németország
- Románia
- Svájc
- Szerbia
- Szlovákia
- Szlovénia
- Üzbegisztán

Egy túra fénypontja lehet, ha fogaskerekűvel, siklóval, keskeny nyomközű vasúttal, vagy kötélpályán utazhatunk. Elég sok helyen jártam már, így most külön felteszem ezeket, hogy ha valakit érdekel, direkt tudjon keresni e témakörben:


Időközben elkezdtem katalogizálni a vasúti fényképeim egy részét, elsősorban a Panoramio körüli huzavona miatt. A turisztikai képeim jó része megtalálható a beszámolóimban, azonban ha valami történik a Panoramio-val, az összes vasúti képem elveszhet (a Panoramio-t közben bezárták! Közben (2020 09) már a Bloggerrel is szórakoznak, tehát saját magukkal. Borzasztó rossz ez az új változat). A folyamatosan bővülő Katalógus (ami végül is egy vasúti fotóalbum gyűjtemény, több, mint 10.000 fénykép!) itt érhető el közvetlenül

Vasút katalógus

Rail catalog, Железнодорожный Каталог, le catalogue des rails, Schienen Katalog, catálogo Rail, レールカタログ, 轨道目录, रेल सूची, كتالوج السكك الحديدية, Железнички каталог, קטלוג רכבת, catalogo della guida, Σιδηροδρομικές Κατάλογος, raylı kataloğu, 철도 카탈로그, Danh mục đường sắt

Most megnyitok még egy utat, ami nem kapcsolódik az utazási blogomhoz közvetlenül, az Benkő Zsolt blues gitáros munkásságára vonatkozik. Nemrég ismerkedtem meg vele, lenyűgözött tájákozottsága és gitár tudása. A többit mutassa meg a sorrendbe szedett koncertjei, amin ott voltam és néhány számot felvettem videóra. Katt a linkre és ott lehet keresgélni:


Minden új koncert automatikusan erre a linkre töltődik fel. 

3 megjegyzés:

  1. Gábor! Ez nagyon szuper, egy helyen az összes! Most elkezdek "barangolni" ahogy időm engedi. Szenzációs vagy:)) Egy ilyen embernek mint én, aki nagyon menne, de nem teheti,kész oázis ez a gyűjtemény!Én így utazom általatok!Hálás köszönetem küldöm neked! És jól működik!! Majd véleményezek ahogy haladok:)))
    Éva (aki Horizont)

    VálaszTörlés
  2. Éva! Köszönöm a hozzászólásodat! Amint látod, továbbra is azt szeretném bebizonyítani, hogy nem kell ahhoz a világ végére menni, hogy jól érezzük magunkat (Zakopane 300 km-re van Budapesttől!).
    Üdv, Gábor

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés