2011. május 13., péntek

Utazásaimról szóló beszámolók katalógusa, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok!

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén

Elérkezett az idő arra, hogy a különféle helyeken elhelyezett beszámolóimról egy katalógust készítsek, így aki erre az oldalra eljut, annak csak ezt kell eltennie a könyvjelzők közé, hogy beszámolóimat el tudja olvasni. Országok szerint, ABC sorrendben fogom elhelyezni a beszámolókat. Itt csak az országokat fogom felsorolni, ahonnan egy kattintással el lehet jutni az adott országban tett kirándulásaim beszámolóihoz (egy oldalon túl sok, kezelhetetlen mennyiségű cím lenne!). Minden cím alá felteszek egy képet, amely az adott helyre jellemző. A konkrét leírásoknál természetesen sokkal több kép fellelhető majd. Az Ongo-n és az Itt voltam-on elhelyezett beszámolók gyakorlatilag ugyanazok, viszont az Ongo-n technikai okok miatt több képet lehetett elhelyezni  (aki a pontos helyre kíváncsi, az az Itt voltam-on megnézheti - Google Earth térkép, az Ongo-n ez nehézkesebb). Időközben elkezdtem a beszámolókat a Blogspot-ra is feltölteni. Ennek az az oka, hogy ezen minden olyan hiányosságot ki tudok küszöbölni, ami a másik két helynél problémákat okoztak (meg esetleg az a helyzet is előállhat, hogy valamelyiket lekapcsolhatják, akkor a sok munka kárba veszhet és ennyi leírást már nem volna kedvem újra megcsinálni). Meg a Blogspot-os bejegyzések design-jai is jobban illenek a katalógusokhoz, ill. a részletesebb beszámolók design-jához. Egyébként is ezek megnyitását javasolnám legelőször is, mivel ezek a legkomplettebbek, itt mindent meg tudtam oldani, amit máshol csak részben.
Időközben eszembe jutott még egy dolog: van egy pár hely, ahol igen sok képet csináltam, de terjedelmi okok miatt a beszámolókhoz nem tehettem fel mindegyiket. Ilyen pld, a zeltwegi Airpower 2013 képei (kb. 230 kép), de elképzelhető, hogy valakit azért ezek, akár szakmailag, akár más miatt érdekelhetnek. Így néhány helyre tettem egy kiegészítést Fotóalbum címen. Oda kattintva az összes képe megtekinthető (javaslom az első képre rákattintani és a Google képnézegetővel megtekinteni a fotókat).
A beszámolók általában egy konkrét helyről szólnak, de készítettem átfogóbb beszámolókat is, ezeket az adott országnál elől helyeztem el.
Egy beszúrás: ha valaki több információt szeretne valamely helyről akkor ide írjon közvetlenül: szalay3(kukac)gmail.hu. Sokkal gyorsabban tudok válaszolni, mivel minden nap nem tudom a közel 700 bejegyzésemet megnézni, automatikus figyelmeztetést pedig nem mindig arra az email címre küld az oldal, amelyiket rendszeresen azért elolvasok! Sajnos most is találtam ilyen bejegyzést, remélem nem kések a válasszal!
Az oldalakat folyamatosan fejlesztem, amint van egy kis időm. Jó kirándulást és keresgélést!

- Kazakhstan
- Lengyelország
- Liechtenstein
- Magyarország
- Németország
- Románia
- Svájc
- Szerbia
- Szlovákia
- Szlovénia
- Üzbegisztán

A legtöbb kép itt látható (jelenleg több, mint 20.000 kép, ebből több, mint 15.000 a Google Earth-n):
http://www.panoramio.com/user/szalay3
http://www.panoramio.com/user/szalay3-II
http://www.panoramio.com/user/szalay3-III
http://www.panoramio.com/user/szalay3-IV
http://www.panoramio.com/user/(mozdonyok)
http://www.panoramio.com/user/(vagonok)

Időközben elkezdtem katalogizálni a vasúti fényképeim egy részét, elsősorban a Panoramio körüli huzavona miatt. A turisztikai képeim jó része megtalálható a beszámolóimban, azonban ha valami történik a Panoramio-val, az összes vasúti képem elveszhet. A folyamatosan bővülő Katalógus itt érhető el kozvetlenül:

Rail catalog, Железнодорожный Каталог, le catalogue des rails, Schienen Katalog, catálogo Rail,  レールカタログ, 轨道目录, रेल सूची, كتالوج السكك الحديدية, Железнички каталог, קטלוג רכבת, catalogo della guida, Σιδηροδρομικές Κατάλογος, raylı kataloğu, 철도 카탈로그, Danh mục đường sắt:

Vasút katalógus

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén

2 megjegyzés:

  1. Gábor! Ez nagyon szuper, egy helyen az összes! Most elkezdek "barangolni" ahogy időm engedi. Szenzációs vagy:)) Egy ilyen embernek mint én, aki nagyon menne, de nem teheti,kész oázis ez a gyűjtemény!Én így utazom általatok!Hálás köszönetem küldöm neked! És jól működik!! Majd véleményezek ahogy haladok:)))
    Éva (aki Horizont)

    VálaszTörlés
  2. Éva! Köszönöm a hozzászólásodat! Amint látod, továbbra is azt szeretném bebizonyítani, hogy nem kell ahhoz a világ végére menni, hogy jól érezzük magunkat (Zakopane 300 km-re van Budapesttől!).
    Üdv, Gábor

    VálaszTörlés